SGK Çağrı Merkezi

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (13 oy / LÜTFEN yıldıza tıklayarak YAZIYA OY VERİNİZ / ortalama: 4,31 / 5)
Loading...

Sadece SGK’nın değil Çalışma ve Sosyal Güvenlik bakanlığının çatısı altında bulunan kurulışların iletişim Merkezi ’Alo170’, 7/24 çalışanların sorularını yanıtlıyor.

SGK Çağrı Merkezi Kasım 2010’da hizmet vermeye başlayan Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO170, çalışma hayatı ve sosyal güvenlik alanında 7/24 kesintisiz hizmet vermek, etkin ve hızlı çözüm sunmak, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve İŞKUR’un bir arada toplandığı, vatandaşın tek çözüm noktası olmak amacıyla kurulmuş.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170 çağrı merkezinde ÇSGB, SGK ve İŞKUR kurumlarının hizmetlerine ilişkin gelen her türlü soru, bilgi ve teknik anlamda tam donanıma sahip çalışanlar tarafından büyük bir hassasiyet ile karşılanıyor.

ÇAĞRI MERKEZİ HANGİ KONULARDA HİZMET VERİYOR

Çalışma hayatı ve sosyal güvenlik hakkında her türlü; soru, öneri, eleştiri, ihbar, şikâyet, başvuru ve taleplerinizi, etkin ve hızlı bir biçimde çözüme kavuşturabilmek amacıyla kurulmuştur

Günde ortalama 11 bin çağrının karşılandığı, Türkiye’nin her yerinden 170 numarasıyla 7 gün 24 saat ulaşılabildiği sgk müşteri hizmetleri merkezde, 110 adet operasyon masası bulunuyor ve çalışanların yüzde 49’u kadınlardan, yüzde 50’si ise engellilerden oluşuyor.

Çağrı merkezine ulaştığınız da  tüm çağrılara uzmanlar doğrudan cevap vermekte ve ilk görüşmede talepler sonuçlandırılmaya çalışılmaktadır. Çağrılara hemen cevap üretilemediği araştırılması gereken durumlarda operatör sorunuzu kayıt altına alarak en geç 72 saat içerisinde başvurunuzu sonuçlandırmaktadır.

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+
Etiketler: , , , ,
Bu yazı en son 02 Nisan 2018 tarihinde güncellenmiştir.

Konu hakkında yorumunuzu yazın


(e-posta adresiniz yayınlanmayacaktır)